SALTO

SALTOs målsætning er klar: Vi vil være med til at skabe bæredygtige småbørnsfamilier igennem VIDEN og FÆLLESSKB.
"SALTO" betyder spring eller bevægelse - og vi ønsker at medvirke til at børnefamilierne finder inspiration og styrke til at bevæge sig mere - både i krop og tanke.
SALTO er en aftenskoleforening for de mindste børn og deres forældre, som kombinerer:

-forskellige hold og aktiviteter for både gravide, barslende, småbørnsforældre og ikke mindst for alle de skønne babyer, tumlinge og lidt større børn.
-en familievenlig medlemscafé, som tilbyder sund mad og et frirum for mor, far, baby og børn i førskolealderen.
-større arrangementer med fokus på børneliv og livet med børn
-foredrag og temadage for både familier og fagfolk der arbejder med børns trivsel.

Kasserer

SALTO