Hillerød MTB Klub

Hillerød MTB Klub er en mountainbike klub, som har eksisteret siden 2014. Klubben holder til ved det gamle Teglværk på Frydenborgvej i Hillerød og det er her vi mødes til vores ugentlige ture som primært køres i Gribskov.

Hos os er der plads til alle både børn, unge og voksne og der er ingen krav til dine MTB-færdigheder, da vi fokuserer på at have det sjovt og hyggeligt med mountainbike som det fælles omdrejningspunkt.

Klubben har uddannet og uddanner løbende en række af vores medlemmer som MTB trænere, og det vil være dem som viser vej i skoven og som hjælper med at forbedre dine evner på cyklen, så du kan køre sikkert i skoven.

Klubben er udelukkende drevet på frivillighed og frivilligt arbejde. Vi lægger stor vægt på det sociale samvær og opfordrer alle medlemmer samt forældre til at støtte op om og være aktivt deltagende i klubbens aktiviteter.

Der bliver et par gange om året arrangeret weekend klub-ture til andre spor i Danmark, og også til udlandet hvor vi bl.a. har været i Sverige, Polen og Tyskland. Mindst en af disse klub-ture vil være egnet for hele familien.

Den sidste lørdag i måneden har vi udflytter tur, hvor vi flytter vores træning til andre spor end Gribskov.

Du kan læse meget mere om klubben på vores hjemmeside, www.hillmtbklub.dk og på Facebook, www.facebook.com/HillMTBKlub.

Vi tilbyder MTB til stort set alle, så hvis det lyder som noget for dig, så kom og kør med os et par gange, så du kan mærke efter om det er noget for dig, inden du melder dig ind i klubben.

Som ny anbefaler vi at du kommer og kører med om lørdagen. Skriv gerne en mail til os på kontakt@hillmtbklub.dk inden, så vi ved du kommer.

Klubben har 3 ugentlige træninger.

• Tirsdag kl. 18.00 - 19.30 - for voksne
  • Torsdag kl. 18.00 - 19.30 - for voksne
  • Lørdag kl. 10.00 - 11:30 - for børn, unge og voksne

Vi har forskellige hold alt efter om du er rigtig garvet, blot har cyklet en lille smule eller er helt ny.

Klubben tilbyder disse hold.

• Bike15 – Kører ca. 15 km
  • Bike20 – Kører ca. 20 km
  • Bike25 – Kører ca. 25 km
  • Flow & Fun – ”leg” på sporet
  • Q-hold – Kun for kvinder
  • Børn og unge

Læs mere om holdene på klubbens hjemmeside.

Vi håber at du har lyst til at komme ned i klubben og køre med en tur i skoven, Vi ses :)

Kasserer

Hillerød MTB Klub