Grønnegadecentrets Højskolesangklub

GrønnegadeCentrets Højskolesangklub er en lille gruppe, der mødes til hyggeligt samvær og synger. Vi mødes i GrønnegadeCentret onsdag i ulige uger kl. 14-16. Vi holder til i lokalerne Anemone, Bellis og Clematis.

Udover at man selvfølgelig skal være medlem af GrønnegadeCentret, koster det 50 kr. om året at være medlem af sangklubben. Vi synger efter Højskolesangbogen og hver anden uge efter pausen også sange og viser fra vores eget sanghæfte. Vi har hjælp af nogle dejlige musikere og en forsanger, der på skift hjælper os med at holde tonen.

Kaffe/the og kage bestilles i caféen ved ankomsten. Man får udleveret en kvittering, og forplejningen bringes ind i pausen. Tilbuddet i caféen gælder ud over kaffe/te eller kakao også dagens kage eller en ostemad.

Vi er mange, men der er plads til flere. Mød op og henvend dig til Anne Pedersen eller én af musikerne.

Kasserer

• Navn Annelise Jensen

Grønnegadecentrets Højskolesangklub

Tlf.:50922391